De la lume adunate si altele...

Tuesday, September 05, 2006

A venit toamna

'Emotie de toamna - Nichita Stănescu /Nicu Alifantis
A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva
Cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.
A venit toamna, a venit, acopera-mi inima cu ceva
Cu umbra unui copac sau mai bine, sau mai bine cu umbra ta.

Ma tem ca n-am sa te mai vad uneori
Ca au sa-mi creasca aripi ascutite pana la nori
C-ai sa te-ascunzi intr-un ochi strain
Si el o sa se-nchida c-o frunza de pelin.

Si-atunci m-apropii de pietre si tac
Iau cuvintele si le-nec in mare
Suier luna si-o rasar si-o prefac
Intr-o dragoste mare. '
A venit toamna... cu frunzele ei aurii, cu iubirile de vara ce s-au stins, cu mere parguite, cu gutuile ei galbene, galbene... ei, na, gutuile mai au pana sa se faca, dar asta-i amanunt nesemnificativ.. :D
A venit toamna.. si eu nu m-am prins ca ascultam taman melodia asta, decat pe la mijlocul ei.. ei, na, sunt blonda(poreclita=vopsita), asa ca la unele chestii, imi pica mai greu fisa-cartela, cum e acum.. :)
A venit toamna, si au venit buluc si problemele la birou.. una peste alta.. zilele trecute, tot spuneau mai multi nenea doctori ca e bine, ca dupa vacanta/concediu, sa-ti intri treptat, treptat in ritmul normal.. adicatelea sa iei treburile cu taraita... ei, la mine s-a spart conducta din prima, brusc si deodata. :)
A venit toamna.. si acusi reincep ploile, care dureaza 1,2,3 ... saptamani...
A venit toamna.. si daca n-am intra in UE curand s-ar numara si bobocii.. mai bine zis, am face bine sa-i numaram acum, cat mai avem voie sa-i avem..
A venit toamna.. si acusi vine iarna si taiam porcul.. tot, cat mai avem voie...
Acu sa nu se inteleaga ca as avea ceva impotriva intrarii Romaniei in UE.. nici pomeneala.. doar ca n-ar fi rau sa avem si noi ceva de castigat din toata povestea asta..
A venit toamna.. si chiar nu stiu cum am ajuns de la toamna la UE.. oboseala probabil..
A venit toamna.. si-atat. :)

4 Comments:

  • well, am uitat sa precizez ca vand ieftin(=gratis) melodia cu pricina :)

    By Blogger Oana, at 9:57 AM  

  • :)

    By Anonymous Anonymous, at 10:16 AM  

  • sper ca nu faci afaceri pe spinarea mea!!!!!!

    By Blogger vio, at 4:15 PM  

  • himm.. nu-i o idee rea... :D
    mi-ar merge? :)

    By Blogger Oana, at 4:18 PM  

Post a Comment

<< Home