De la lume adunate si altele...

Monday, September 11, 2006

Una calda, una rece...

Una calda... recent(!!!) a fost ziua mea de nastere si cu ocazia asta am constatat (inca o data) ce prietene grozave am. Pe bune... cu siguranta mai bune decat merit, recunosc, dar ma bucur ca le am.. si incerc sa le pastrez... fara ele, viata mea n-ar fi la fel de plina.. da, stiu suna a 'multumim din inima partidului...' dar asta e adevarul... chiar reusesc (ele...) sa-mi umple viata. Multumesc din suflet ca existati.
Una rece... azi se implinesc 5 ani de cand o mana de criminali, ajutati desigur, n-au avut altceva mai bun de facut decat sa loveasca Turnurile Gemene. Si daca doar ar fi lovit America, ce, e drept isi baga nasul des unde nu prea ii fierbe oala.. boala grea.. si a vecinilor nostri din pacate.., in amorul propriu si 'doar' ar fi distrus simbolul american prin excelenta, mai era cum mai era. Au aterizat ei langa Casa Alba, fara voie evident :D, si n-a fost un capat de tara.. dar au omorat sute de mii de oamni, au distrus sute de mii de familii... si NIMENI si NIMIC nu poate justifica asta... nici o religie si nici un Dumnezeu nu ar cere vreodata sange nevinovat...
Dumnezeu Sa-i Odihneasca si fie ca moartea lor sa nu fi fost in zadar...

1 Comments:

Post a Comment

<< Home