De la lume adunate si altele...

Monday, August 20, 2007

Otopeni

Fusei acasa in concediu si de voie de nevoie, a trebuit sa ma intorc sambata trecuta. Bun... pe beletul meu MyAir scria ca se pleaca de pe Baneasa, dar din motive de vile infipte langa pista de rulare&Co, avionul a plecat de pe Otopeni.
Drumul la aeroport a fost placut ( saru-mana Aura, Mihai si Cezarica :) ), dar partea frumoasa abia acum urmeaza: primul soc l-am avut la check-in- spre marea mea surprindere, uriasa mea valiza cantarea 17 KG ( mentionez ca acum vreo 2 luni n-am avut altceva mai bun de facut decat sa-mi iau o ditamai valiza Ghepard- va rog frumos! care cantareste numa' 5 kg goala mititica... )... cum limita maxima la bagajul de cala este 15 kg, am platit taxa de rigoare ( 10 EUR/kg pe necunoscatori ).. surpriza si mai mare am avut-o cand am ajuns la destinatie.. cantarul meu arata aproape 18 kg... (da' am cantarit-o si inainte de a pleca de acasa si cantarul de mana arata taman 15 kg.. plus minus juma de kil dar am zis ca poate nu-s chiar asa de drastici).Platesc taxa, iau beletul si merg spre controlul de securitate... de data asta nu mai aveam nici o forfecuta nimic in geanta asa ca am trecut fara probleme... desi cand am venit, butonul metalic de la blugi a facut beep la Venezia, pe Otopeni nu.. in fine... trec si de controlul pasapoartelor - nenea s-a uitat lung la mine si la poza de pe pasaport, mi-a zambit si am trecut mai departe.
Toate bune si frumoase, dar cum controlul de securitate iti arunca orice sticluta cu lichid, in special apa!!! din bagajul de mana(se tem oare sa nu-i uzi pe piloti cu apa?), pe drumul spre poarta de imbarcare, ma apuc de vanat si o sticla cu apa/suc ceva.. inclusiv m-am uitat dupa un automat.. erau vreo 4-5 dar numai.. Ursus :) gasesc intr-un magazinas niste sticle cu apa minerala si vad un pret 2,2.. nu, nu era in lei cum am crezut, era in EUR.. dar faceam mai bine daca as fi luat asa ca la poarta de imbarcare la bar sticla de 0,5 l costa 9 lei, adica aprox 3 EUR... am luat ca n-am avut incotro.
Ajungem si la avion.. iar surpriza.. nu era Airbus cu 180 de locuri ci bombardier(??!!!) CJ.. 900 cu doar 90 de locuri si cu spatii foarte mici la scaune si intre ele.. inclusiv compartimentul pentru bagaje era la diminutiv, astfel ca mi-au pus si bagajul de mana la cala.. sau ma rog, un fel de cala.. ca mi l-au dat imediat ce am coborat din avion.
Zborul macar a fost fara probleme si peripetii, doar cu o asteptare cam mare la recuperatul valizelor, dar asta tine deja de Venetia si nu de Otopeni...
In concluzie, prefer Baneasa...

2 Comments:

  • si recomanzi fierbinte myair?...

    By Blogger vio, at 3:17 PM  

  • asa si asa... intre romanika si italika, din cate stiu eu sunt doar 3 operatori : 2 low cost myair si alpieagles si carpatair.. ok, este si alitalia dar cum astia mai mult stau la sol decat zboara e mai intelept sa nu risti.. avand in vedere ca la carpatair preturile sunt aprox duble fata de cele low cost, fara sa fie si o diferenta de confort, am renuntat si la ei... si dupa experienta de acum 2 ani cu alpieagles cand ei au anulat cursa spre Venetia, mi-au promis una de Verona ( la 400 km distanta fara sa asigure transport intre cele doua ) la care evident am zis pas... am luat una cu o sapt mai tarziu dar a trebuit sa platesc si taxa pt schimbarea datei.. aducatelea ei anuleaza zborul si eu sunt fraiera care plateste consecintele.. am exclus si alpieagles de pe lista... asa ca invingator la puncte.. myair... acuma poate unii au patit cu myair ce am patit eu cu alpieagles.. dar eu una n-am avut probleme majore... mai o intarziere de o ora mai altceva dar in genere sunt destul de seriosi dpdv-ul meu...
    pe scurt: nu recomand fierbinte myair, dar ii recomand :)

    By Blogger Oana, at 11:34 AM  

Post a Comment

<< Home