De la lume adunate si altele...

Monday, February 19, 2007

Din categoria- nerecomandat ateilor

Astazi a inceput Postul Mare, al Sfintelor Pasti.
Si desi sunt practicanta, azi am aflat si eu ca de fapt, sunt doua posturi intr-un singur-Postul Patruzecimii, care se incheie in Duminica Floriilor, si postul Sfintelor Patimi, care tine o saptamana, de la Florii pana la Pasti.
Unii reusesc sa tina tot postul, cum se cuvine. Altii tin numai prima si ultima saptamana sau numai o parte a perioadei, dupa putere.
Dar nu este numai un post alimentar, in favoarea caruia nu mai insist, am prezentat deja multe motive intr-un post anterior. :)
Este in primul rand un post al renuntarilor, al moderatiei, al tolerantei (mda.. cu renuntarea le mai am, dar suna ciudat sa scriu taman eu de moderatie si toleranta.. dar in fine :)).
Daca la sfarsitul fiecarei zile ( sau macar a unora ) poti spune ca ai mai facut un pas spre Dumnezeu, atunci eu zic ca e un post cu folos. Daca nu, e doar o dieta vegetariana, care pentru sanatatea fizica face bine sigur, dar nimic mai mult.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home