De la lume adunate si altele...

Thursday, October 05, 2006

Hagi si Vodafonu' - de la lokipaki(Benny) citire...

"Salut! Eu si Vodafone ne intrebam daca vrei sa vii impreuna cu mine la un meci din UEFA Champions League. Daca da, trimite un SMS gratuit la 4244!"
Sunt si eu pe Vodafone, deci mi se pare normal ca Hagi sa imi dea SMS ca doar o fi si el tot acolo. Nu scrie ce anume sa scriu in SMS si gandindu-ma ca o sa patesc ca in reclama cu "Mos craciun, de la Polu Nord, tragem alt bilet" trimit un mesaj cu urmatorul continut:

"Da n-am timp, nu merg"

Mesajul nu intarzie sa apara:

"Eram sigur ca vrei sa vii la meciul din UEFA Champions League! Dintre cei care au trimis SMS, in echipa vor intra 10. Fii pe faza!"


Puteam sa astept ca oricine care asteapta un premiu da ma mancau degetele asa ca mai trimit un mesaj:

"Bag picioru in meciul tau"

Un alt mesaj imi apare imediat

"Stiu, stiu ca vrei sa vii! Am vazut si mesajul anterior. Esti inscris, nu te uitam!"

Mai dau un mesaj (doar e gratuit)
"Chiar nu intelegi ca nu vreau sa merg la meci"

Nu mai primesc raspuns. Bine ca ne-am lamurit, tot ce doream eu sa le transmit e ca ... desi am Vodafone, sa nu conteze pe mine. Daca ma lua din greseala...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home