De la lume adunate si altele...

Thursday, October 05, 2006

Zilele Iasului

In curand vor incepe Zilele Iasului.. dupa unele surse, vor fi intre 9-16 octombrie, dupa altele (www.laiasi.ro), intre 8-15 octombrie.
La sfarsit, am pus si programul, pentru eventualii interesati..

Nu mai locuiesc in Iasi de 3 ani, dar atmosfera acestei perioade in oras imi lipseste. Da, stiu, e mereu mare nebuneala, aglomeratie (impresia mea este ca in fiecare an se adauga noi evenimente, astfel ca inevitabil creste si aglomeratia...), transport public arhiplin(si dupa prostia pe care au facut-o cu eliminarea maxi-taxi private, imi inchipui ca e si mai greu...), mizerie, imbulzeala peste tot, strazi inchise, etc, etc, etc... si totusi... si totusi mi-a placut mereu acea atmosfera de relativ calm.. da, suna ciudat, agitatie, alaturi de calm, dar fiind prea multa lume in jur, erai obligat sa o lasi mai moale pe strada/trotuar, sa te mai si uiti in stanga si-n dreapta.
Va urma... :)

Sarbatorile Iasului
8-15 octombrie 2006

8 octombrie
ora 11.00, Esplanada Palatului Culturii
Deschiderea oficiala a Sarbatorilor Iasilor
Organizator: Primaria Municipiului Iasi

orele 11.30 - 17.00, Esplanada Palatului Culturii
Festivalul "Trandafir de la Moldova"

14 octombrie
ora 19.00, Esplanada Palatului Culturii
Concert, foc de artificii

Sarbatoarea Vinului
8-15 octombrie 2006, Esplanada Hala Centrala

Targul de toamna
10-15 octombrie 2006

Targul mesterilor populari
editia a 7-a, 13-15 octombrie 2006

3 Comments:

  • o fost frumos anul ăsta, bine zici, calm şi agitat împreună :)

    By Anonymous Anonymous, at 12:44 PM  

  • cine a fost in Iasi perioada cu pricina, poate isi face mila si pomana de amaratii(ca mine :)) care regreta ca au ratat si anul acesta Zilele.. si poate da ceva detalii..
    Multumesc.

    By Blogger Oana, at 7:16 PM  

  • PE 14 OCT STIM CU TOTII CA ESTE SF.PARASCHEVA,OCROTITOAREA ORASULUI NOSTRU.AM O MARE RUGAMINTE LA IESENI: LASATII FRATILOR SI PE CEI CARE VIN DE LA SUTE DE KM SA INTRE LA SFANTA,CA NOI O AVEM TOT RESTUL ANULUI ! E ADEVARAT CA ATUNCI E MARE SARBATOARE DAR OARE... SUNTEM CREDINCIOSI NUMAI DE ZIUA SFINTEI PARASCHEVA SI DE INVIEREA DOMNULUI ?

    By Anonymous Anonymous, at 10:27 AM  

Post a Comment

<< Home