De la lume adunate si altele...

Friday, January 26, 2007

Tag la tag trage...

Se pare ca una din ultimele mode pe blog este frumoasa actiune de tag-uire(probabil nu exista cuvantul in DEX, dar nici altele des folosite nu-s! :)).Chestie pe care am patit-o si eu zilele trecute, de la http://lokipaki.ablog.ro/ - adica Benny si drept urmare si asadar (!!!) ma supun cu resemnare tag-ului. Ei si tu acuma Benny, eu stiu ca tu buzduganul(tag-ul adica) l-ai aruncat mai acu vreo 3 zile, dar eu sunt intr-o perioada foarte aglomerata la birou (aprox de cateva luni bune :)), asa ca, mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? :)
Revin la subiectul tag-ului- e vorba de, nici mai mult nici mai putin decat, vicii.. defecte, alea, alea. Si cica trebuie trecute numai primele cinci.. norocul meu, ca as avea de scris vreo 4 pagini. :)
1.Munca, munca si iar munca.. si in pauze- tot munca... ei, na, asta e, sunt dependenta de munca.. mi s-a spus si repetat inca! s-o las mai moale, ca nu-mi ridica nimeni statuie (desi la drept vorbind mi s-a promis chestia asta de cateva ori de-a lungul timpului, dar probabil inca nu s-au hotarat unde s-o aseze).
2. Nu fumez, de baut.. ocazional si atunci prefer bere si sampanie... bere mai multa, sampanie, asa un pahar, ca o doamna bine ce sunt. :D
3.Ma enervez de numa'-numa' pentru toate prostiile si toti tontii, desi n-ar trebui, dar asa-s eu..
4.Sunt de o incapatanare extraordinara.. cand stiu sigur ca am dreptate, poti sa te dai si cu capul de pereti, ca dintr-a mea nu m-a scoti.
5.Munca, ca sa fie cercul complet si pentru ca daca n-ar trebui sa mai ajung si pe acasa din cand in cand, chiar as sta uitata la birou 24 din 24.
Acuma dau si eu un tag la Vio- http://uvedenrode.blogspot.com/.

1 Comments:

  • acu sa nu va luati de mine ca nu stiu sa ascund link-urile... chiar nu stiu.. :)

    By Blogger Oana, at 9:30 AM  

Post a Comment

<< Home