De la lume adunate si altele...

Wednesday, February 14, 2007

San Valentino versus Dragobete

Nu stiu altii cum sunt, dar mie una nu mi-a placut niciodata San Valentino si nu l-am sarbatorit niciodata, nici atunci cand eram 'cu pereche'. :)
Acu n-as putea da un motiv anume si nici nu fac alergie la tot romanticismul ce zboara zilele acestea cam peste tot.. inimioare, bomboane, etc.
Asa cum nu am nici un motiv anume pentru care imi este draga sarbatoarea Dragobetelor, pe care, recunosc!!, am inceput s-o sarbatoresc doar dupa ce am sarit parleazul(adica granita).
San Valentino mi se pare prea comerciala, prea falsa prea.. cuminte(???!!!)- trimiti o felicitare sau o atentie (o bomboana, o floare, o masina) unei tipe/tip, spunandu-i ca iti place.
Pe cand de Dragobete, iesi in piata mare (in popor- la hora) si-ti pupi alesul/aleasa cu foc.. pai un pic de actiune si de implicare, nu? :)
Sa fiti iubite/iubiti si de San Valentino/Valentine's Day si de Dragobete!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home