De la lume adunate si altele...

Thursday, March 01, 2007

1 Martie














E deja 1 Martie, e primavara!
Cel putin d.p.d.v. calendaristic, ca in ceea ce priveste vremea.. deh, pe unde-mi duc eu veacul, madam primavara e venita mai de multisor.. de fapt iarna nu prea ne-a vizitat nici anul acesta.
Pe vremea mea, adicatelea pe cand eram tanara si inocenta, 1 Martie insemna o data ritualul martisoarelor si aparitia, cu adevarat, a primilor ghiocei.
Pe atunci vedeam si eu macar o zapada buna de juma de metru, barem o data pe an, eveniment care din pacate nu s-a mai intamplat (cel putin pentru mine) de vreo 3 anisori si ceva. Si chiar era o bucurie sa vad asa o frumusete in padure.
Anul trecut, la Sarbatori, am vazut in Iasi o fetita cu cativa ghiocei amarati de vanzare.. parca imi era ciuda pe ea.. eu asteptam un pic de zapada, care in final a venit, dar dupa plecarea mea.. asta e, si ea de colo cu vestitorii primaverii.. ei, poftim tupeu. :)
Adevarul e ca vorba lui domn' presedinte, cea cu 'iarna nu-i ca vara' incepe sa nu mai aiba temei.. pai daca unii fac plaja, pe bune!!!, in noiembrie si in martie? ( in locuri unde, in mod normal in aceste 2 frumoase luni ale calendarului, ar trebui sa domneasca stapana cucoana iarna) Cum sa mai priceapa careva cand e vara, cand e iarna? Parca esti la alba-neagra... :)
Si totusi, a venit primavara... sa ne bucuram de soare, cand e :), de viata si de cei dragi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home